Normativa do 26 de decembro de 2019

Selección de lexislación, convocatorias e anuncios de interese publicadas no Diario Oficial de Galicia e nos boletíns do Estado, Unión Europea e provinciais.

BOE 26 de decembro (310)

I. ANUNCIOS

MINISTERIO DE FOMENTO

Expropiaciones.- Resolución de la Secretaría General de Infraestructuras por la que se abre Información Pública correspondiente al Expediente de Expropiación Forzosa 201ADIF1998 motivado por las obras del “Proyecto de Tratamiento de Elementos de la Infraestructura (Puentes, Túneles y Explanaciones) entre los PP.KK. 375+305 y 379+750 del Tramo Monforte-Lugo de la Línea 800”, en el término municipal de Bóveda (Lugo).

ADMINISTRACIÓN LOCAL

Expropiaciones.- Resolución de la Concejala Delegada de Urbanismo del Ayuntamiento de Lalín (Pontevedra) por la que se señala fecha para el levantamiento de las Actas Previas a la Ocupación en el expediente de expropiación forzosa para la ampliación del Cementerio Municipal de A Romea.

 

DOG 26 de decembro (245)

VI. ANUNCIOS

CONSELLERÍA DE MEDIO AMBIENTE, TERRITORIO E VIVENDA

Catálogo galego de árbores senlleiras.- Anuncio do 12 de decembro de 2019, da Dirección Xeral de Patrimonio Natural, polo que se someten a información pública varias solicitudes de inclusión no Catálogo galego de árbores senlleiras.

CONCESIÓN DE AXUDAS

PARA A DIXITALIZACIÓN DO TEU NEGOCIO

  • Kit dixital para autónomos con ata 2 traballadores
  • Axudas de 2.000 €
  • Prazo de solicitude aberto ata acabar fondos

Queres solicitalo? Infórmate na túa oficina de Unións Agrarias