NORMATIVA DO 5 DE AGOSTO DE 2020

Selección de lexislación, convocatorias e anuncios de interese publicadas no Diario Oficial de Galicia e nos boletíns do Estado, Unión Europea e provinciais.

BOE 5 de agosto (211)

I. DISPOSICIONES GENERALES

JEFATURA DEL ESTADO

Medidas Urgentes.- Real Decreto-ley 27/2020, de 4 de agosto, de medidas financieras, de carácter extraordinario y urgente, aplicables a las entidades locales.

III. OTRAS DISPOSICIONES

MINISTERIO DE AGRICULTURA, PESCA Y ALIMENTACIÓN

Ganado equino.- Resolución de 23 de julio de 2020, de la Dirección General de Producciones y Mercados Agrarios, por la que se publica la de 15 de julio de 2020, por la que se aprueba el Programa de cría del caballo Anglo-árabe Español y el Programa de difusión de la mejora.

Productos agrarios. Contratación.- Orden APA/759/2020, de 27 de julio, por la que se homologa el contrato-tipo de compraventa de limones con destino a comercialización en fresco, que regirá para la campaña 2020/2021.

Productos agrarios. Contratación.- Orden APA/760/2020, de 27 de julio, por la que se homologa el contrato-tipo de compraventa de limones con destino a transformación, que regirá para la campaña 2020/2021.

Productos agrarios. Contratación.- Orden APA/761/2020, de 27 de julio, por la que se homologa el contrato-tipo de compraventa de limones ecológicos con destino a comercialización en fresco, que regirá para la campaña 2020/2021.

Seguros agrarios combinados.- Orden APA/762/2020, de 27 de julio, por la que se definen los bienes y los rendimientos asegurables, las condiciones técnicas mínimas de cultivo, el ámbito de aplicación, los periodos de garantía, las fechas de suscripción y los precios unitarios del seguro de explotaciones de frutos secos, comprendido en el cuadragésimo primer Plan de Seguros Agrarios Combinados.

Seguros agrarios combinados.- Orden APA/763/2020, de 27 de julio, por la que se definen los bienes y los rendimientos asegurables, las condiciones técnicas mínimas de cultivo, el ámbito de aplicación, los periodos de garantía, las fechas de suscripción y los precios unitarios del seguro de explotaciones olivareras, comprendido en el cuadragésimo Plan de Seguros Agrarios Combinados.

Seguros agrarios combinados.- Orden APA/764/2020, de 27 de julio, por la que se definen los bienes y los rendimientos asegurables, las condiciones técnicas mínimas de cultivo, el ámbito de aplicación, los periodos de garantía, las fechas de suscripción y los precios unitarios del seguro de explotaciones de níspero y otros frutales, comprendido en el cuadragésimo primer Plan de Seguros Agrarios Combinados.

MINISTERIO PARA LA TRANSICIÓN ECOLÓGICA Y EL RETO DEMOGRÁFICO

Ayudas.- Orden TED/765/2020, de 3 de agosto, por la que se establecen las bases reguladoras para la concesión, en régimen de concurrencia competitiva, de ayudas a la inversión en instalaciones de producción de energía térmica con fuentes de energía renovable, susceptibles de ser cofinanciadas con fondos de la Unión Europea.

Ayudas.- Orden TED/766/2020, de 3 de agosto, por la que se establecen las bases reguladoras para la concesión, en régimen de concurrencia competitiva, de ayudas a la inversión en instalaciones de generación de energía eléctrica con fuentes de energía renovable, susceptibles de ser cofinanciadas con fondos de la Unión Europea.

 

DOG 5 de agosto (156)

III. OUTRAS DISPOSICIÓNS

CONSELLERÍA DO MEDIO RURAL

DOP. Mel de Galicia.- Orde do 27 de xullo de 2020 pola que se adopta decisión favorable en relación coa solicitude de rexistro da modificación do prego de condicións da indicación xeográfica protexida Mel de Galicia/Miel de Galicia.

DOP. Ribeira Sacra.- Orde do 27 de xullo de 2020 pola que se adopta decisión favorable en relación coa solicitude de rexistro da modificación do prego de condicións da denominación de orixe protexida Ribeira Sacra.

DOP. Queixo tetilla.- Orde do 27 de xullo de 2020 pola que se adopta decisión favorable en relación coa solicitude de rexistro da modificación do prego de condicións da denominación de orixe protexida «Queixo tetilla»/«Queso tetilla».

VI. ANUNCIOS

CONSELLERÍA DO MEDIO RURAL

Concentración parcelaria.- Anuncio do 22 de xullo de 2020, da Xefatura Territorial da Coruña, polo que se emprazan varios propietarios da zona de concentración parcelaria de Montes de Aro-Campelo-Gonte (Negreira), para seren notificados por comparecencia de trámites de audiencia.

Reestructuración parcelaria.- Anuncio do 22 de xullo de 2020, do Servizo de Infraestruturas Agrarias da Coruña, polo que se comunica a aprobación do acordo de reestruturación parcelaria da zona de Benza (Trazo-A Coruña).

CONCELLO DE SAN CIBRAO DAS VIÑAS

Xestión de biomasa.- Anuncio de notificación de orde de execución ao titular do predio con referencia catastral 32076A501003900000YL.

CONCELLO DE TEO

Xestión de biomasa.- Anuncio de notificación ás persoas responsables, descoñecidas, da comunicación para lembrar a obriga de xestión da biomasa vexetal e retirada de especies arbóreas prohibidas.

 

DOG 5 de agosto (156-bis)

I. DISPOSICIÓNS XERAIS

CONSELLERÍA DE SANIDADE

COVID-19.- Orde do 5 de agosto de 2020 sobre medidas de prevención nos concellos de Alfoz, Barreiros, Burela, Cervo, Foz, Lourenzá, Mondoñedo, Ourol, Ribadeo, Trabada, O Valadouro, O Vicedo, Viveiro e Xove, como consecuencia da evolución da situación epidemiolóxica derivada do COVID-19.

III. OUTRAS DISPOSICIÓNS

CONSELLERÍA DE SANIDADE

COVID-19.- Resolución do 5 de agosto de 2020, da Dirección Xeral de Saúde Pública, na que se determinan os territorios para os efectos da aplicación da obriga de comunicación prevista na Orde do 27 de xullo de 2020 pola que se establecen medidas de prevención para facer fronte á crise sanitaria ocasionada polo COVID-19, en relación coa chegada á Comunidade Autónoma de Galicia de persoal procedente doutros territorios.

 

BOP A Coruña 5 de agosto (123)

MINISTERIO DE FOMENTO

Expropiacións.- Anuncio de ADIF por el que se somete a información pública, a efectos de expropiaciones, el proyecto de “EMERGENCIA DE LAS OBRAS DE LA LINEA 740: ESTABILIZACIÓN URGENTE DE LA TRINCHERA ENTRE LOS KILÓMETROS 67/500 Y 67/850, POR DESPRENDIMIENTO DE ROCAS Y DESCARRILAMIENTO CON COLISIÓN DE TREN DE VIAJEROS CONTRA PASO SUPERIOR 67/544. TRAYECTO ORTIGUEIRA-O BARQUEIRO”

CONCESIÓN DE AXUDAS

PARA A DIXITALIZACIÓN DO TEU NEGOCIO

  • Kit dixital para autónomos con ata 2 traballadores
  • Axudas de 2.000 €
  • Prazo de solicitude aberto ata acabar fondos

Queres solicitalo? Infórmate na túa oficina de Unións Agrarias