NORMATIVA DO DÍA 9 DE AGOSTO DE 2021

Selección de lexislación, convocatorias e anuncios de interese publicadas no Diario Oficial de Galicia e nos boletíns do Estado, Unión Europea e provinciais.

DOUE 9 DE AGOSTO

COMUNICACIONES E INFORMACIONES (C319)

COMISIÓN EUROPEA

Catálogo común de variedades de especies de plantas agrícolas.- Suplemento 2021/8.

Catálogo común de variedades de especies de plantas hortícolas.- Suplemento 2021/8.

BOE 9 DE AGOSTO (189)

III. OTRAS DISPOSICIONES

MINISTERIO DE LA PRESIDENCIA, RELACIONES CON LAS CORTES Y MEMORIA DEMOCRÁTICA

Convenios.- Resolución de 3 de agosto de 2021, de la Subsecretaría, por la que se publica el Convenio entre el Ministerio de Educación y Formación Profesional y la Universidad Internacional Menéndez Pelayo, para la gestión de ayudas destinadas a estudiantes universitarios, de enseñanzas artísticas superiores, otros estudios superiores y formación profesional de grado superior para participar en cursos de inmersión en lengua inglesa en el año 2021. (Para bolseiros do Ministerio de educación. 450 prazas para cursos na Coruña a final de ano)

V. ANUNCIOS

MINISTERIO DE AGRICULTURA, PESCA Y ALIMENTACIÓN

Vacuno de carne.- Resolución de la Dirección General de la Industria Alimentaria, por la que se somete a información pública la propuesta de extensión de norma y de aportación económica obligatoria, solicitada por la Organización Interprofesional Agroalimentaria de Carne de Vacuno, PROVACUNO, durante un período de tres años.

DOG 9 DE AGOSTO (151)

III. OUTRAS DISPOSICIÓNS

CONSELLERÍA DE POLÍTICA SOCIAL

Convocatoria.- Orde do 27 de xullo de 2021 pola que se establecen as axudas económicas ás familias para a conciliación en situacións puntuais e períodos de vacacións escolares a través do programa Bono Coidado e se procede á súa convocatoria para o ano 2021 (código de procedemento BS412A). (Extracto).

BOP Lugo 9 DE AGOSTO (181)

MEIRA

Convocatoria.- Extracto del acuerdo de la Junta de Gobierno Local de 28/06/2021 de ayudas del Plan Municipal “REVITALIZA MEIRA 2021” a la hostelería para paliar el impacto económico, social y laboral por la COVID-2019.

RIBADEO

Convocatoria.- Apertura de plazo de convocatoria pública de subvenciones en concurrencia no competitiva del ayuntamiento de ribadeo en materia de fomento del consumo.

BOP Pontevedra 9 DE AGOSTO (151)

RIBADUMIA

Convocatoria.- Convocatoria para o ano 2021 das axudas municipais para autónomos, microempresas e pequenas empresas con sede social e fiscal no concello de Ribadumia, que se atopen en difícil situación económica derivada da crise económica provocada polo covid.

 

CONCESIÓN DE AXUDAS

PARA A DIXITALIZACIÓN DO TEU NEGOCIO

  • Kit dixital para autónomos con ata 2 traballadores
  • Axudas de 2.000 €
  • Prazo de solicitude aberto ata acabar fondos

Queres solicitalo? Infórmate na túa oficina de Unións Agrarias