NORMATIVA DO DIA 15 DE OUTUBRO DE 2021

Selección de lexislación, convocatorias e anuncios de interese publicadas no Diario Oficial de Galicia e nos boletíns do Estado, Unión Europea e provinciais.

DOUE 15 DE OCTUBRE

LEGISLACIÓN (L366)

REGLAMENTOS

Frutos rojos.- Reglamento (UE) 2021/1810 de la Comisión de 14 de octubre de 2021 por el que se modifica el anexo II del Reglamento (CE) n.o 396/2005 del Parlamento Europeo y del Consejo en lo relativo a los límites máximos de residuos de ciprodinilo en los mirtilos gigantes, los arándanos, las grosellas y las grosellas espinosas (Texto pertinente a efectos del EEE).

 

BOE 15 DE OCTUBRE (246)

III. OTRAS DISPOSICIONES

MINISTERIO DE INDUSTRIA, COMERCIO Y TURISMO

Convocatoria.- Orden ICT/1117/2021, de 9 de octubre, por la que se establecen las bases reguladoras de las ayudas de apoyo a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas y se procede a la convocatoria correspondiente al año 2021, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia.

Código de procedimiento: Las convocatorias se publicarán en la Base de Datos Nacional de Subvenciones (BDNS) y un extracto de la misma en el «Boletín Oficial del Estado»

Objeto: Favorecer el fortalecimiento de los colectivos empresariales que reúnan las características, objetivos y requisitos establecidos en la Orden IET/1444/2014, de 30 de julio.

Plazo de inscripción: El plazo para la presentación de solicitudes será el señalado en las correspondientes convocatorias y como máximo no podrá exceder de dos meses desde el día siguiente de la publicación del extracto de la convocatoria en el «Boletín Oficial del Estado»

Beneficiarios Podrán ser beneficiarios de estas ayudas, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 11.3 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, las AEI y las entidades asociadas a ellas cuyas inscripciones en el Registro de Agrupaciones Empresariales Innovadoras del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo se encuentren vigentes en la fecha de publicación de cada convocatoria. Se podrán establecer requisitos adicionales a nivel de convocatoria. En todo caso, los beneficiarios deberán reunir los requisitos establecidos en el artículo 13 de la citada Ley 38/2003, de 17 de noviembre:

MINISTERIO DE AGRICULTURA, PESCA Y ALIMENTACIÓN

Seguros agrarios combinados.- Orden APA/1118/2021, de 8 de octubre, por la que se definen los bienes y los rendimientos asegurables, las condiciones técnicas mínimas de cultivo, el ámbito de aplicación, los periodos de garantía, las fechas de suscripción y los precios unitarios del seguro de explotaciones de cultivos agroenergéticos, comprendido en el Cuadragésimo Segundo Plan de Seguros Agrarios Combinados.

Seguros agrarios combinados.- Orden APA/1119/2021, de 8 de octubre, por la que se definen los bienes y los rendimientos asegurables, las condiciones técnicas mínimas de cultivo, el ámbito de aplicación, los periodos de garantía, las fechas de suscripción y los precios unitarios del seguro de explotaciones de cultivos forrajeros, comprendido en el Cuadragésimo Segundo Plan de Seguros Agrarios Combinados.

 

DOG 15 DE OUTUBRO (199)

III. OUTRAS DISPOSICIÓNS

VICEPRESIDENCIA PRIMEIRA E CONSELLERÍA DE PRESIDENCIA, XUSTIZA E TURISMO

Clasificación de interese.- Orde do 5 de outubro de 2021 pola que se clasifica de interese para o desenvolvemento rural de Galicia a Fundación Agroalimentaria Gallega.

Clasificación de interese.- Orde do 5 de outubro de 2021 pola que se clasifica de interese para a defensa do medio natural de Galicia a Fundación Enxeñería Agronómica para o Desenvolvemento de Galicia.

AXENCIA GALEGA DE DESENVOLVEMENTO RURAL

Plan de mellora de camiños municipais.- Resolución do 7 de outubro de 2021, pola que se modifica a Resolución do 28 de decembro de 2020 para a concesión directa, mediante resolución, das axudas correspondentes ao Plan de mellora de camiños municipais de acceso a parcelas agrícolas 2021-2022.

VI. ANUNCIOS

VICEPRESIDENCIA SEGUNDA E CONSELLERÍA DE ECONOMÍA, EMPRESA E INNOVACIÓN

Parques eólicos.- Acordo do 5 de outubro de 2021, da Xefatura Territorial da Coruña, polo que se someten a información pública a solicitude de autorización administrativa previa, a autorización administrativa de construción, o estudo de impacto ambiental (EIA) e o proxecto sectorial de incidencia supramunicipal (proxecto de interese autonómico (PIA) do proxecto de solución de evacuación conxunta dos parques eólicos Barrosino e Vilartoxo, no concello da Baña (A Coruña) (expediente IN408A 2020/158).

Parques eólicos.- Acordo do 5 de outubro de 2021, da Xefatura Territorial da Coruña, polo que se someten a información pública a solicitude de autorización administrativa previa, a autorización administrativa de construción, o estudo de impacto ambiental (EIA) e o proxecto de interese autonómico (PIA) do proxecto LAT 132 kV SET parque eólico Troitomil-LAT 132 kV SET parque eólico Banzas/SET colectora Lousame, nos concellos da Baña e Negreira (A Coruña) (expediente IN408A 2020/153).

Instalacións.- Resolución do 20 de setembro de 2021, da Xefatura Territorial de Pontevedra, de autorización administrativa previa e autorización administrativa de construción dunha instalación eléctrica no concello de Vigo (expediente IN407A 2021/156-4).

Expropiacións.- Resolución do 22 de setembro de 2021, da Xefatura Territorial de Pontevedra, pola que se anuncia o levantamento das actas previas á ocupación dos bens e dereitos afectados pola instalación eléctrica denominada Substitución CTI Cela I, no concello de Bueu, do que é beneficiaria a empresa UFD Distribución Electricidad, S.A. (expediente IN407A 2020/188-4).

Instalacions.- Resolución do 22 de setembro de 2021, da Xefatura Territorial da Coruña, pola que se concede a autorización administrativa previa e de construción dunha instalación de distribución eléctrica no concello de Santa Comba (expediente-e IN407A 2021/105-1).

Instalacions.– Resolución do 22 de setembro de 2021, da Xefatura Territorial da Coruña, pola que se concede a autorización administrativa previa e de construción dunha instalación de distribución eléctrica no concello de Mesía (expediente-e IN407A 2021/99-1).

Instalacions.- Resolución do 22 de setembro de 2021, da Xefatura Territorial da Coruña, pola que se concede a autorización administrativa previa e de construción dunha instalación de distribución eléctrica no concello de Santa Comba (expediente-e IN407A 2021/86-1).

Instalacions.- Resolución do 4 de outubro de 2021, da Xefatura Territorial da Coruña, pola que se concede a autorización administrativa previa, de construción e declaración de utilidade pública, en concreto, dunha instalación de distribución eléctrica no concello de Carballo (expediente-e IN407A 2021/56-1).

Instalacions.– Resolución do 4 de outubro de 2021, da Xefatura Territorial da Coruña, pola que se concede a autorización administrativa previa, de construción e declaración de utilidade pública, en concreto, dunha instalación de distribución eléctrica no concello da Laracha (expediente-e IN407A 2021/29-1).

CONSELLERÍA DE MEDIO AMBIENTE, TERRITORIO E VIVENDA

Autorización ambiental integrada.- Anuncio do 13 de setembro do 2021, da Dirección Xeral de Calidade Ambiental e Cambio Climático, polo que se somete a información pública a documentación para a revisión da autorización ambiental integrada outorgada a Biocompost de Lugo, S.L. para unha planta de valorización de residuos non perigosos para a fabricación de compost (expediente 2020-IPPC-M-13).

PXOM.- Anuncio do 29 de setembro de 2021, da Dirección Xeral de Calidade Ambiental, Sostibilidade e Cambio Climático, polo que se fai público o informe ambiental estratéxico da modificación puntual número 1 do Plan parcial do SU-8 A Granxa-Dorrón do Plan xeral de ordenación municipal, no concello de Sanxenxo (expediente 2021AAE2578).

AXENCIA GALEGA DE INFRAESTRUTURAS

Fomento da mobilidade sustentable.- Resolución do 5 de outubro de 2021, da Área de Deseño de Infraestruturas, pola que se fai pública a aprobación do expediente de información pública e definitivamente o proxecto de construción Fomento da mobilidade sustentable, senda na OU-101, treito Montealegre (punto quilométrico 1+100-1+680), e na OU-150, treito Val do Regueiro (punto quilométrico 0+000-1+000), de clave OU/16/273.06.

 

BOP A Coruña 15 DE OUTUBRO (197)

CONCELLO DE AMES

Convocatoria de subvenciones y ayudas públicas.- Acuerdo de la Junta de Gobierno Local de fecha de 30 de setiembre por la que se aprueban las bases de la cuarta edición del Premio lengua y empresa del Ayuntamiento de Ames.

Código de procedemento: BDNS (Identif.): 589317

Obxecto: Promover el uso de la lengua gallega en la actividad económica del Ayuntamiento de Ames, concretamente en la actividad empresarial, y reconocer públicamente la contribución al aumento y mejora del uso social del gallego desde este sector.

Prazo de presentación: Finalizará el 16 de noviembre de 2021

Beneficiarios: Podrán optar a este premio las empresas que tengan su sede social o un centro de actividad en el Ayuntamiento de Ames. Las empresas podrán presentar directamente su candidatura o ser propuestas por cualquier persona o entidad, justificando, en la medida del posible, los méritos con los que cuenten.

 

BOP Lugo 15 DE OUTUBRO (237)

DIPUTACIÓN PROVINCIAL DE LUGO

Calendario laboral 2022.- Resolución sobre o calendario laboral do ano 2022 para a Provincia de Lugo

XEFATURA TERRITORIAL DA CONSELLERÍA DE ECONOMÍA, EMPRESA E INNOVACIÓN DE LUGO

Instalacións.- Resolución do 27 de setembro de 2021 da Xefatura Territorial de Lugo pola que se concede a autorización administrativa previa e de construción dunha instalación eléctrica no concello de Castro de Rei. (Expediente IN407A 2021-70AT)

DIRECCIÓN XERAL DE ESTRADAS. DEMARCACIÓN DE ESTRADAS DO ESTADO EN GALICIA

Expropiacións.- Anuncio de la Demarcación de Carreteras del Estado en Galicia de información pública y convocatoria para el levantamiento de actas previas a la ocupación de bienes y derechos afectados y actas de ocupación temporal de las fincas afectadas por el Proyecto “Construcción de bajante escalonada bajo el viaducto de Vedrós de la A-8. P.K. 544+500. Provincia de Lugo”. Clave: 38-LU-50115. Término municipal: Mondoñedo

 

CONCESIÓN DE AXUDAS

PARA A DIXITALIZACIÓN DO TEU NEGOCIO

  • Kit dixital para autónomos con ata 2 traballadores
  • Axudas de 2.000 €
  • Prazo de solicitude aberto ata acabar fondos

Queres solicitalo? Infórmate na túa oficina de Unións Agrarias