NORMATIVA DO DÍA 28 DE FEBREIRO DE 2023

Subvencións para a transformación dixital e modernización do sector comercial e artesanal. Premios alimentos de España aos mellores queixos.

DOUE  28 DE FEBREIRO

COMUNICACIONES E INFORMACIONES (C75)

RESOLUCIONES

Cambio climático.- Resolución del Comité Económico y Social Europeo sobre «Afrontar juntos una amenaza existencial: los interlocutores sociales y la sociedad civil piden poner en práctica medidas ambiciosas en materia climática».

DICTÁMENES

Igualdad.- Dictamen del Comité Económico y Social Europeo sobre «Mejorar la igualdad en la UE».

Dependencia.- Dictamen del Comité Económico y Social Europeo sobre «El papel de los familiares que cuidan de personas mayores o con discapacidad: la explosión del fenómeno durante la pandemia».

Ganadería.- Dictamen del Comité Económico y Social Europeo sobre «Hacia una estrategia sostenible en materia de proteínas vegetales y aceites vegetales para la UE».

Etiquetado de alimentos.- Dictamen del Comité Económico y Social Europeo sobre «Hacia un marco de etiquetado de alimentos sostenibles que permita a los consumidores optar por alimentos sostenibles».

BOE  28 DE FEBREIRO (50)

I. DISPOSICIONES GENERALES

MINISTERIO DE HACIENDA Y FUNCIÓN PÚBLICA

Información tributaria.- Orden HFP/188/2023, de 27 de febrero, por la que se aprueba la relación de valores negociados en centros de negociación, con su valor de negociación medio correspondiente al cuarto trimestre de 2022, a efectos de la declaración del Impuesto Sobre el Patrimonio del año 2022 y de la declaración informativa anual acerca de valores, seguros y rentas, y por la que se modifica la Orden HAC/612/2021, de 16 de junio, por la que se aprueba el modelo 179, “Declaración informativa trimestral de la cesión de uso de viviendas con fines turísticos” y se establecen las condiciones y el procedimiento para su presentación.

III. OTRAS DISPOSICIONES

MINISTERIO DE AGRICULTURA, PESCA Y ALIMENTACIÓN

Premios.- Extracto de la Orden de 21 de febrero de 2023, por la que se convoca el premio “Alimentos de España Mejores Quesos, año 2023”.

DOG  28 DE FEBREIRO (41)

I. DISPOSICIÓNS XERAIS

CONSELLERÍA DO MEDIO RURAL

Corrección de erros.- do Decreto 223/2022, do 22 de decembro, polo que se establece a estrutura orgánica da Consellería do Medio Rural.

III. OUTRAS DISPOSICIÓNS

VICEPRESIDENCIA PRIMEIRA E CONSELLERÍA DE ECONOMÍA, INDUSTRIA E INNOVACIÓN

Convocatoria.- Orde do 23 de febreiro de 2023 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, de subvencións para a transformación dixital e modernización do sector comercial e artesanal e se procede á súa convocatoria para o ano 2023 (código de procedemento CO300C). (Extracto).

CONSELLERÍA DE PROMOCIÓN DO EMPREGO E IGUALDADE

Corrección de erros.- da Orde do 9 de xaneiro de 2023 pola que se establecen as bases reguladoras do Programa do bono das persoas autónomas e se procede á súa convocatoria para o ano 2023 (código de procedemento TR341Q).

BOP Lugo  28 DE FEBREIRO (48)

CERVANTES

Solo.- Aprobación definitiva do plan xeral de ordenación municipal.

BOP Ourense  28 DE FEBREIRO (48)

DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE OURENSE

Natalidade.- Bases reguladoras do concurso público para a concesión de subvencións para o fomento da natalidade da provincia de Ourense, no marco do Programa ChegOU, para o exercicio 2023. (Extracto) (Páx. 2)

BOP Pontevedra  28 DE FEBREIRO (41)

DEPUTACIÓN PROVINCIAL

Convocatoria.- Convocatoria e bases de subvencións dirixidas a entidades sen fins de lucro para actuacións no ámbito social en 2023. (Extracto)

CÁMARA OFICIAL DE COMERCIO, INDUSTRIA E NAVEGACIÓN DE TUI

Convocatoria.- Convocatoria Programa Innocámaras 2023.

Convocatoria.- Convocatoria Programa Competitivade Turística 2023.

Convocatoria.- Convocatoria Programa TICcámaras 2023.

CONCESIÓN DE AXUDAS

PARA A DIXITALIZACIÓN DO TEU NEGOCIO

  • Kit dixital para autónomos con ata 2 traballadores
  • Axudas de 2.000 €
  • Prazo de solicitude aberto ata acabar fondos

Queres solicitalo? Infórmate na túa oficina de Unións Agrarias