NORMATIVA DO DIA 18 DE DECEMBRO DE 2020

Selección de lexislación, convocatorias e anuncios de interese publicadas no Diario Oficial de Galicia e nos boletíns do Estado, Unión Europea e provinciais. Destacado a publicación no DOGA da ampliación de orzamento para o ano 2020 das axudas pola crise sanitaria do COVID-19 no sector da flor cortada e da planta ornamental.

DOUE 18 DE DICIEMBRE

LEGISLACIÓN (L428)

Producción ecológica.- Reglamento delegado (UE) 2020/2146 de la Comisión de 24 de septiembre de 2020 que completa el Reglamento (UE) 2018/848 del Parlamento Europeo y del Consejo en lo que respecta a las normas excepcionales de producción aplicables a la producción ecológica.

Fijación de precios.- Reglamento de ejecución (UE) 2020/2150 de la Comisión de 16 de diciembre de 2020 por el que se modifica el Reglamento (CE) n.o 1484/95 en lo que respecta a la fijación de los precios representativos en los sectores de la carne de aves de corral, de los huevos y de la ovoalbúmina.

 

BOE 18 DE DICIEMBRE (329)

III. OTRAS DISPOSICIONES

MINISTERIO DE AGRICULTURA, PESCA Y ALIMENTACIÓN

Convenio.- Resolución de 10 de diciembre de 2020, de la Dirección General de Desarrollo Rural, Innovación y Formación Agroalimentaria, por la que se publica el Convenio con Caixa Rural Galega, Sociedad Cooperativa de Crédito Limitada Gallega, para facilitar los préstamos garantizados por el instrumento financiero de gestión centralizada.

Organizaciones Interprofesionales

Sector cunícola.- Orden APA/1201/2020, de 14 de diciembre, por la que se extiende el acuerdo de la Organización Interprofesional para Impulsar el Sector Cunícola, al conjunto del sector y se fija la aportación económica obligatoria, para realizar acciones de comunicación y promoción de la carne de conejo; mejora del conocimiento y de la imagen sectorial; apoyo a la internacionalización del sector; potenciación de la competitividad y mejora de la vertebración, transparencia y estabilidad sectoriales, durante tres años.

Sector lácteo.- Orden APA/1202/2020, de 14 de diciembre, por la que se modifica la Orden APA/1397/2018, de 14 de diciembre, por la que se extiende el acuerdo de la Organización Interprofesional Láctea, al conjunto del sector y se fija la aportación económica obligatoria, para realizar actividades de comunicación y promoción de la leche y los productos lácteos, fomentar la transparencia en la cadena láctea, contribuir a la vertebración sectorial e impulsar la investigación, el desarrollo y la innovación tecnológica en el sector lácteo, durante un período de cuatro años.

Sector ovino y caprino.- Orden APA/1203/2020, de 14 de diciembre, por la que se extiende el acuerdo de la Organización Interprofesional del Ovino y Caprino de Carne, al conjunto del sector y se fija la aportación económica obligatoria, para realizar actividades de investigación, desarrollo e innovación tecnológica, efectuar acciones promocionales que redunden en beneficio del sector y mejorar la información y el conocimiento sobre las producciones y los mercados de ovino y caprino de carne, durante cinco años.

 

DOGA 18 DE DECEMBRO (254)

III. OUTRAS DISPOSICIÓNS

CONSELLERÍA DO MEDIO RURAL

Ampliación orzamento.- Orde do 14 de decembro de 2020 pola que se amplía a dotación orzamentaria da Orde do 16 de outubro de 2020 pola que se convocan para o ano 2020 as axudas pola crise sanitaria do COVID-19 no sector da flor cortada e da planta ornamental (código de procedemento MR436D).

Ampliación de prazo.- Orde do 16 de decembro de 2020 pola que se modifica o prazo de presentación das solicitudes previsto na Orde do 18 de novembro de 2020 pola que se regula o procedemento para o recoñecemento a adegas do dereito a préstamos de campaña no ano 2020 garantidos polo Instrumento financeiro de xestión centralizada Feader 2014-2020, no marco do Programa de desenvolvemento rural de Galicia 2014-2020, cofinanciado polo Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (Feader) (codigo de procedemento MR364A).

VI. ANUNCIOS

VICEPRESIDENCIA SEGUNDA E CONSELLERÍA DE ECONOMÍA, EMPRESA E INNOVACIÓN

Expropiacións.- Acordo do 25 de novembro de 2020, da Xefatura Territorial da Coruña, de levantamento das actas previas á ocupación de bens e dereitos afectados por unha instalación eléctrica no concello de Arteixo (expediente IN407A 2019/224-1).

Instalacións.- Acordo do 25 de novembro de 2020, da Xefatura Territorial da Coruña, polo que se somete a información pública a solicitude de autorización administrativa previa, de construción e declaración de utilidade pública, en concreto, dunha instalación de distribución eléctrica no concello de Cerdido (expediente-e IN407A 2020/172-1).

 

BOP A Coruña 18 DE DECEMBRO (217)

CONSELLERÍA DE INFRAESTRUTURAS E MOBILIDADE

Expropiacións.- Resolución do 11 de decembro de 2020, do Servizo Provincial da Coruña, pola que se sinala a data para o levantamento das actas previas á ocupación e para a formalización das actas de ocupación dos bens e dereitos afectados polo proxecto de mellora e integración paisaxística das entradas dos Camiños de Santiago en Santiago de Compostela. Ámbito: Camiño Portugués – Conxo, de clave: AC/17/012.10.4, para a creación dunha pantalla vexetal, no concello de Santiago de Compostela.

DEPUTACIÓN PROVINCIAL DA CORUÑA

Programa FOIO0A/2021.- Resolución pola que se dispón avogar a aprobación das bases de subvencións a entidades sen fins de lucro para o desenvolvemento de programas de políticas de igualdade de oportunidades entre mulleres e homes e loita contra a violencia de xénero no ano 2021 e aprobar as ditas bases.

CONCELLO DE NARÓN

Convocatoria.- Extracto de la Resolución de 9 de diciembre de 2020 de la Alcaldía del Ayuntamiento de Narón por la que se aprueban las bases y la convocatoria pública de concesión de subvenciones a asociaciones y otras entidades de ámbito municipal correspondiente al ejercicio 2020.

Código de procedemento: BDNS (Identif.): 539167

Obxeto: la concesión de subvenciones para actuaciones y programas realizados durante el ejercicio 2020 que promuevan y dinamicen la participación activa de la vecindad en el marco asociativo, en las siguientes áreas (ver publicación)

Prazo de presentación: Ata o 13 de Xaneiro

Beneficiarios: asociaciones e instituciones de carácter social y otras entidades sin ánimo de lucro, que reúnan los requisitos generales exigidos en el art. 3 de la Ordenanza general de subvenciones del Ayuntamiento de Narón.

CONCELLO DE AS PONTES DE GARCIA RODRIGUEZ

Convocatoria.- Ayudas del Plan Municipal de reactivación económica y laboral del Concello das Pontes de García Rodríguez (APREL II-2020), destinadas a paliar el impacto económico, social y laboral, derivado de la crisis sanitaria provocada polo Covid-19

Código de procedemento: BDNS (Identif.): 539243

Obxeto: regular las normas por las que regirá la convocatoria pública de ayudas a conceder por el Concello de As Pontes de Garcia Rodriguez, con finalidade de paliar el impacto socioeconómico en el municipio, derivado de la cris sanitaria ocasionada por el COVID-19

Prazo de presentación:Ata o 20 de Xaneiro

Beneficiarios: Persoas físicas o jurídicas, así como las comunidades de bienes, sociedades civiles o otras entidades económicas sin personalidad jurídica, legalmente constituídas que lleven a cabo las actividades empresariales que motivan la concesión de la subvención

CONCESIÓN DE AXUDAS

PARA A DIXITALIZACIÓN DO TEU NEGOCIO

  • Kit dixital para autónomos con ata 2 traballadores
  • Axudas de 2.000 €
  • Prazo de solicitude aberto ata acabar fondos

Queres solicitalo? Infórmate na túa oficina de Unións Agrarias