NORMATIVA DO DIA 04 DE MAIO DE 2021

Selección de lexislación, convocatorias e anuncios de interese publicadas no Diario Oficial de Galicia e nos boletíns do Estado, Unión Europea e provinciais.

BOE 04 DE MAYO (106)

III. OTRAS DISPOSICIONES

MINISTERIO DEL INTERIOR

Violencia de género.- Resolución de 28 de abril de 2021, de la Secretaría General Técnica, por la que se publica el Convenio con el Ayuntamiento de Porriño, para la incorporación de los Cuerpos de Policía Locales al Sistema de Seguimiento Integral de los casos de Violencia de Género.

V. ANUNCIOS

MINISTERIO DE TRANSPORTES, MOVILIDAD Y AGENDA URBANA

Expropiaciones.- Resolución de la Dirección General de Planificación y Evaluación de la Red Ferroviaria por la que se abre Información Pública correspondiente al Expediente de Expropiación Forzosa 221ADIF2198 motivado por las obras de “Proyecto Constructivo de Renovación de Vía del Tramo: Monforte de Lemos-Lugo. Líneas 800 y 810”, en los términos municipales de Bóveda, Lugo, O Corgo, O Páramo y Sarria (Lugo).

MINISTERIO DE AGRICULTURA, PESCA Y ALIMENTACIÓN

Convocatoria premios.- Extracto de la Orden de 28 de abril de 2021 por la que se convocan Premios de Excelencia a la Innovación para Mujeres Rurales, XII edición, correspondientes al año 2021.

Código de procedimiento: BDNS(Identif.):557144

Objeto: Distinguir proyectos nuevos, excelentes, originales e innovadores realizados por mujeres rurales y actuaciones que reconozcan el trabajo y el papel de las mujeres en el medio rural, así como promover la incorporación e inserción laboral de las mujeres en el territorio, según lo dispuesto en el artículo 1 de las Bases Reguladoras.

Plazo de presentación:04 de Junio

Beneficiarios: Las personas físicas o jurídicas y los medios de comunicación participantes que cumplan con los requisitos establecidos en la convocatoria.

 

DOGA 04 DE MAIO (83)

III. OUTRAS DISPOSICIÓNS

VICEPRESIDENCIA SEGUNDA E CONSELLERÍA DE ECONOMÍA, EMPRESA E INNOVACIÓN

Convocatoria.- Orde do 19 de abril de 2021 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, de subvencións para a implantación e o pulo da estratexia dixital e modernización do sector comercial e artesanal, e se procede á súa convocatoria para o ano 2021 (código do procedemento CO300C).(Extracto)

Código de procedemento: CO300C

Obxecto: A concesión de subvencións para a implantación e o pulo da estratexia dixital e modernización do sector comercial e artesanal.

Prazo de presentación:04 de Xuño

Beneficiarios: Ver convocatoria. 1. Comerciantes retallistas. 2. Obradoiros artesáns

AUGAS DE GALICIA

Convocatoria.- Resolución do 16 de abril de 2021 pola que se aproban as bases reguladoras para a concesión de subvencións aos concellos, en réxime de concorrencia competitiva, destinadas á redacción de plans de emerxencia ante situacións de seca, e se convocan para o ano 2021 (código de procedemento AU100A).(Extracto)

Código de procedimiento: AU100A

Obxecto: A concesión de subvencións aos concellos, en réxime de concorrencia competitiva, para redactaren plans de emerxencia ante situacións de seca, e convocar estas subvencións para o ano 2021

Prazo de presentación:04 de Xuño

Beneficiarios: Os concellos responsables dos sistemas de abastecemento á poboación

INSTITUTO GALEGO DE PROMOCIÓN ECONÓMICA

Concesións.- Resolución do 23 de abril de 2021 pola que se dá publicidade da resolución de concesión das axudas do Instituto Galego de Promoción Económica para a execución de accións de promoción exterior das empresas galegas (Galicia Exporta Empresas), cofinanciadas polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo Feder Galicia 2014-2020.

VI. ANUNCIOS

VICEPRESIDENCIA SEGUNDA E CONSELLERÍA DE ECONOMÍA, EMPRESA E INNOVACIÓN

Expropiacións.- Acordo do 30 de marzo de 2021, da Xefatura Territorial de Lugo, polo que se someten a información pública a solicitude de autorización administrativa previa, a declaración de utilidade pública, en concreto, a necesidade de urxente ocupación que iso implica, a autorización administrativa de construción, o estudo de impacto ambiental e o proxecto sectorial de incidencia supramunicipal (proxecto de interese autonómico) do proxecto do parque eólico Monte do Cordal, no concello de Friol (Lugo) (expediente IN408A 2018/33).

Instalacións.- Resolución do 23 de abril de 2021, da Xefatura Territorial da Coruña, pola que se concede a autorización administrativa previa e de construción dunha instalación eléctrica no concello da Coruña (expediente IN407A 2021/44-1).

 

BOP A Coruña 04 DE MAIO (82)

VICEPRESIDENCIA SEGUNDA E CONSELLERÍA DE ECONOMÍA, EMPRESA E INNOVACIÓN

Instalacións.- Acordo do 27 de abril de 2021 da Xefatura Territorial da Coruña, de levantamento das actas previas á ocupación de bens e dereitos afectados por unha instalación eléctrica, no concello de Teo (expediente IN407A 2019/246-1).

Instalacións.- Acordo do 28 de abril de 2021, da Xefatura Territorial da Coruña, de levantamento das actas previas á ocupación de bens e dereitos afectados por unha instalación eléctrica, no concello de Val do Dubra (expediente IN407A 2019/223-1)

CONCELLO DE BERGONDO

Convocatoria.- Convocatoria pública de subvenciones municipales a entidades sin fin de lucro para el ejercicio económico de 2021

Código de procedemento: BDNS(Identif.):560565

Obxecto: Concesión de subvenciones para la realización de actividades que complementen o suplan a las atribuidas a la competencia municipal; o que en general contribuyan al fomento de los intereses generales o sectoriales de los vecinos del Municipio

Prazo de presentación:24 de Maio

Beneficiarios: Ver publicación

 

BOP Lugo 04 DE MAIO (99)

DEPUTACIÓN DE LUGO

Subvencións.- Actualización do plan estratéxico de subvencións 2020-2022 para o ano 2021 (Anexo I, sobre liñas, actuacións específicas e créditos inicialmente dispoñibles para o exercicio 2021)

BOP Ourense 04 DE MAIO (99)

DEPUTACIÓN DE OURENSE

Expropiacións.- Declaración de la necesidad de ocupación de los bienes y derechos afectados por la expropiación forzosa para la ejecución de las obras de: “Acondicionamiento y mejora integral en la OU-0509 Luíntra – Esgos”, entre los p.k. 9+940 y 10+600, en el término municipal de Esgos [1235/2021] (Páx. 2)

 

 

CONCESIÓN DE AXUDAS

PARA A DIXITALIZACIÓN DO TEU NEGOCIO

  • Kit dixital para autónomos con ata 2 traballadores
  • Axudas de 2.000 €
  • Prazo de solicitude aberto ata acabar fondos

Queres solicitalo? Infórmate na túa oficina de Unións Agrarias